Yhdessä me vaikeudet voitetaan ja valloitetaan sydämet rakkaiden ihmisten.
Yhdessä nauramme hauskoille jutuille ja toisiamme tuemme.
Yhdessä joskus eksymme, mutta takaisin tielle löydämme.
Kauhulla mietin hetkeä, jolloin elämä meidät erottaa
mutta onneksi siihen on vielä aikaa ja ehdimme vielä paljon yhdessä kokemaan!
![]() |
| Ylhäällä: Janica (jassu) ja Urho Alhaalla: Mä ja Duzi |
Loooovuuuu Jassu (janica)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti