maanantai 4. marraskuuta 2013

Sulle..

Löysin maailman parhaimman ystävän, joka ei hylkää ja minua ymmärtää.

Yhdessä me vaikeudet voitetaan ja valloitetaan sydämet rakkaiden ihmisten.
Yhdessä nauramme hauskoille jutuille ja toisiamme tuemme.
Yhdessä joskus eksymme, mutta takaisin tielle löydämme.

Kauhulla mietin hetkeä, jolloin elämä meidät erottaa
mutta onneksi siihen on vielä aikaa ja ehdimme vielä paljon yhdessä kokemaan!


Ylhäällä: Janica (jassu) ja Urho
Alhaalla: Mä ja Duzi                   

                                                      Loooovuuuu Jassu (janica) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti