maanantai 4. marraskuuta 2013

Isälle......

Tulen taas pitkästä aikaa luoksesi ja haluaisin halauksia, rakkautta ja yhteistä aikaa. 

Mutta mitä saan?

Saan kuunnella huutoa, riitoja, haukkuja, pullojen kilinää.

Olen tyttäresi, mutta tuskin siitä edes välität, sillä sinulle viina on tärkeämpää kuin mikään muu.

Jos välittäisit edes hiukan minusta, tietäisit, kuinka huolissani olen. Kuinka aina iltaisin itken itseni uneen, kun olen huolissani siitä miten voit. 

Olethan sentään isäni....




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti