tiistai 5. marraskuuta 2013

Ootko unohtanu mut?


                                                   Et tunnista mua kadulla,
                                            sillä oon sulle kuin kuka tahansa.

Et tunnista ääntäni puhelimessa,
sillä oon sulle kuin kuka tahansa.
Et tunnista käteni kosketusta,
sillä oon sulle kuin kuka tahansa.
Mutta, voin olla sulle se,
jota ilman et voi elää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti